ARAZKHABAR.IR

۱۵۰۰ برنامه برای هفته ورزش در آذربایجان‌غربی


۱۵۰۰ برنامه برای هفته ورزش در آذربایجان‌غربی آراز خبر- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برنامه های هفته تربیت بدنی امسال در روزهای ۲۶ مهر تا دوم آبان برگزار می شود، گفت: یک هزار و ۵۰۰ برنامه در حوزه های قهرمانی، فرهنگی، همگانی، جوانان و عمرانی ورزش برای اجرا طی این هفته در استان در نظر گرفته شده است.

سجاد بیرامی روز سه شنبه افزود: یکی از مهمترین برنامه های این هفته، برگزاری پیاده روی خانوادگی با حضور دهها هزار نفر از مردم در ارومیه است که از شبکه های سیما نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این برنامه، مردم ارومیه به صورت خانوادگی از ایستگاه سلامت در پارک ساحلی الغدیر تا خیابان دفاع مقدس را پیاده روی خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در این هفته آیین تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی و همچنین مدال آوران رقابت های بین المللی را در برنامه داریم.

بیرامی اظهار کرد: حضور در مزار شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری نمایشگاه عکس عاشقان والییال، همایش خانوادگی اتومبیلرانی و جشنواره بازی های بومی محلی از برنامه هایی است که در اکثر شهرهای آذربایجان غربی تمهید شده تا در هفته تربیت بدنی اجرایی شود.

وی گفت: در این هفته، ۶ طرح ورزشی در شهرستان‌های پیرانشهر، سردشت، شاهین‌دژ، مهاباد و نقده به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های هفته تربیت بدنی امسال، برگزاری مسابقات استانی در رشته های مختلف از جمله گلف، دارت، بوکس و بدمینتون، بسکتبال سه نفره و کوه‌پیمایی و همچنین جشنواره ماهیگیری است.


برچسب ها:

تاریخ: 1402/07/25 11:17 ق.ظ | دفعات بازدید: 3155 | چاپ


مطالب مشابه dot
آخرین اخبار dot