ARAZKHABAR.IR

آغاز طرح نظارتی ویژه ماه محرم در آذربایجان غربی


 آغاز طرح نظارتی ویژه ماه محرم در آذربایجان غربی آراز خبر- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه محرم با همکاری دستگاه‌های نظارتی در استان خبر داد.

حسین نجف زاده گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و نیاز مردم و هیات‌های مذهبی به برخی اقلام طرح نظارتی ماه محرم از ۱۷ تا ۳۱ تیر ماه در استان اجرا می‌شود. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: در این طرح  تعزیرات حکومتی به همراه سایر دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌های مشترک بر مراکز تهیه و توزیع کالا‌های اساسی شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت، مرغ، قند و شکر نظارت می‌ کند. 

نجف زاده گفت: این طرح برای جلوگیری از التهاب بازار و افزایش خودسرانه قیمت این اقلام صورت می‌گیرد و با متخلفین به شدت برخورد می‌شود.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن 33466803-044 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.


برچسب ها:

تاریخ: 1403/04/20 12:13 ب.ظ | دفعات بازدید: 2208 | چاپ


مطالب مشابه dot
آخرین اخبار dot