۱۱۰۰۰ زائر از مرز تمرچین تردد کردند


۱۱۰۰۰ زائر از مرز تمرچین تردد کردند جلسه قرارگاه اربعین حسینی با حضور استاندار آذربایجان غربی و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق، در محل گذرگاه مرزی تمرچین برگزار شد.

گروه خبر:به گزارش آراز خبر،استاندار آذربایجان غربی در این جلسه گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار مناسبی در بخش خدمات دهی به زائران انجام شده که در نوع خود بی سابقه بوده است.

. محمد صادق معتمدیان افزود امنیت زائران اربعین برای ما در اولویت است که این مساله نیز با اقدامات و مناسب دستگاه های مربوطه به خوبی انجام شده است.

وی گفت پیش بینی میشود بازگشت زائران چند برابر بیشتر باشد و زیر ساخت های مربوطه نیز برای این امر آماده ارائه خدمات به زائران میباشد.

.رشنودی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق نیز در این جلسه گفت: گذرگاه مرزی تمرچین اولین تجربه خود را امسال برای خدمت به زائران اربعین امام حسین (ع) داشت و خدا را از این بابت شاکریم.

.وی با اشاره به اینکه مساله اربعین در روابط شهرهای مرزی دو کشور بسیار موثر است افزود، تا به این لحظه با تعامل خوب دو کشور تردد از مرز تمرچین بدون مشکل انجام شده است.

.سرکنسول ایران در اربیل عراق افزود ۲۰۰۰ دستگاه وسیله نقلیه برای تردد زائران در مرز اربیل قرار داده شده که زائران عزیز میتوانند به آسانی برای تردد به سمت کربلا و نجف از آنها استفاده کنند.

جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه همه زیر ساخت ها در گذرگاه مرزی تمرچین فراهم است افزود، تا به این لحظه ۱۱۰۰۰ نفر از مرز تمرچین تردد داشته اند.

وی در خصوص گذرنامه های صادر شده برای تردد زائران اربعین نیز گفت: تا به این لحظه ۶۰۰۰۰ گذرنامه صادر شده است.


تاریخ: 1401/06/20 07:56 ق.ظ | دفعات بازدید: 3326